Pakume tööd sekretärile
Värska Gümnaasium ootab oma toredasse ja tegusasse kooliperre sekretäri.
Tööaeg: osaline, 0,5 ametikohta
Töösuhte kestus: ajutiselt äraoleva (vanemapuhkusel) töötaja asendamine
Tööle asumise aeg: märts 2024
Tööülesanded
- Kooli asjaajamise ja dokumendihalduse korraldamine (dokumendi loomine, registreerimine edastamine, säilitamine)
- Töö erinevate andmebaasidega ja nende administreerimine
- Personalitöö korraldamine
- Suhtlemine kooli personali, õpilaste ja lastevanematega
Ootused kandidaadile
- Vähemalt keskharidus, soovitav erialane haridus või selle omandamine
- Soovitav sekretäritöö kogemus
- Väga hea eesti keele oskus (kõnes ja kirjas)
- Hea arvutikasutamise oskus (Excel, Word, Outlook)
- Tööülesannete edukaks täitmiseks vajalikud isikuomadused: väga hea koostöö- ja suhtlemisoskus, usaldusväärsus, vastutustunne, korrektsus ja täpsus, algatusvõime
- Soov töötada koolis ja valmisolek uute oskuste omandamiseks
Pakume
- Vaheldusrikast tööd
- Paindlikku tööaega ja kodukontoris töötamise võimalust
- Õppimis- ja arenemisvõimalust
- Toredaid ja toetavaid kolleege
- Võimalust panustada kooli arengusse
Haridust tõendava dokumendi koopia, motiveeritud avaldus ja CV palume saata hiljemalt 19. veebruariks 2024 e-posti aadressil kool@varskakool.ee.
Lisainfo: tel 5822 8241 (sekretär)